Dział Diesel

W tym miejscu znajdą Państwo rożne ciekawe informacje ,artykuły o naszych dostawcach aby dowiedzieć się więcej kliknij na logo. 

Jeżeli poszukują Państwo specyficznych informacji prosimy o kontakt telefoniczny, a my chętnie Państwu pomożemy.

Wtryskiwacz Common Rail reguluje dokładnie ilość podawanego paliwa do komory spalania. Dokładne otwarcie i zamknięcie wtryskiwaczy jest elektronicznie kontrolowane przez elektrozawory, które są wbudowane w każdej obudowie wtryskiwacza.

Zadaniem systemu wtrysku Common Rail jest możliwość kontroli wyprzedzenia, czasu wtrysku i ciśnienia indywidualnie w taki sposób, aby dochodziło do jak najbardziej pełnego spalania – cylinder po cylindrze – w zależności od warunków pracy silnika.

Wtryskiwacz Common Rail jest ważnym komponentem w systemie, regulującym dokładnie ilość podawanego paliwa do komory spalania. Dokładne otwarcie i zamknięcie wtryskiwaczy jest elektronicznie kontrolowane przez elektrozawory, które są wbudowane w każdej obudowie wtryskiwacza.

Wtryskiwacze Common Rail Delphi są montowane w większości popularnych,  największych światowych producentów pojazdów takich jak Renault, Ford i Kia.

 

 

 

 

System pompowtryskiwaczy (EUI) został rozwinięty przez Delphi w latach 90-tych XX wieku i jest przeznaczony do użytku w dużych silnikach diesla, aby spełnić wymagania coraz ostrzejszego prawa dotyczącego emisji spalin.EUI składa się z pojedynczej pompy tłoczkowej z wałkiem rozrządu na każdy cylinder, która jest w stanie dostarczać paliwo przy bardzo wysokich ciśnieniach (do 2000 barów). Te wysokie ciśnienia wtrysku są konieczne, aby silniki mogły spełniać obecne i przyszłe normy emisji spalin.System EUI jest wyposażony w pełni elektroniczną kontrolę wraz z wtryskiem pilotażowym w celu redukcji hałasu. Czujniki dookoła silnika dostarczają na bieżąco informacji do ECU, który oblicza ilość i czas podawania paliwa.

Naprawa EUI

Delphi Diesel pracuje w połączeniu ze swoją siecią warsztatów nad wprowadzaniem opcji naprawy dla klientów. Delphi oferuje obecnie tą opłacalną usługę jako alternatywę dla nowych lub regenerowanych jednostek na następujące zastosowania:                                                                          

          - ciężarówki Volvo

          - John Deere

          - Hyundai

          - Land Rover

 

Delphi nigdy nie idzie na kompromis jeśli chodzi o jakość, używanie części oryginalnych lub dokończenie wykonania naprawy. Pompowtryskiwacz jest testowany według specyfikacji OE, aby zapewnić jego optymalne osiągi.Jeżeli chciałbyś się więcej dowiedzieć o tej usłudze, skontaktuj się z nami.

Jeśli chciałbyś znaleźć najbliższy warsztat, który oferuje tą usługę, kliknij tutaj. 

 

 

 

Delphi oferuje kompleksową ofertę wtryskiwaczy i końcówek wtryskiwaczy OE wyprodukowanych według najostrzejszych standardów. Jest to szczególnie ważne przy komponencie którego niska jakość wytworzenia może prowadzić do przyspieszonego zużycia, zablokowania lub przecieków wtryskiwaczy, a to z kolei prowadzi do utraty osiągów i nawet uszkodzenia silnika.

Wtryskiwacze

 

Bezpośrednio przymocowane do głowicy cylindrów silnika, wtryskiwacz wprowadza paliwo do silnika w najlepszej formie dla optimum spalania. Wymaga to rozbicia paliwa na małe krople o średnicy od dwudziestu do stu mikronów i rozprowadzenia równo po komorze spalania.

W bardziej zaawansowanych technicznie systemach diesla (np. EPIC, DPCN), obudowa wtryskiwacza działa jako czujnik do pomiaru stopnia przepływu wtrysku paliwa i wysłania informacji z powrotem do elektronicznie kontrolowanych pomp.

 

Końcówki wtryskiwaczy

 

Końcówka wtryskiwacza jest tak zaprojektowana, aby się zamykać tuż po fazie wtrysku i zapobiegać dostawaniu się gorących gazów z powrotem do wtryskiwacza. W konsekwencji jest to temat do ekstremów ciśnienia i temperatury. Delphi przyjął wysokie standardy wymagane przez producentów pojazdów, aby zapewnić jakość, długą żywotność i niezawodność w swojej ofercie końcówek wtryskiwaczy.

 

Delphi zdecydowanie zaleca, aby zestawy końcówek wtryskiwaczy wymieniać po 50.000 km, a wtryskiwacze po 110.000 km. Przyczyni się to zmniejszenia zużycia paliwa, wydłuży żywotność silnika i ograniczy emisję spalin.

 

Oferta różnych producentów

 

Delphi oferuje też szeroką gamę końcówek wtryskiwaczy różnych producentów dla popularnych zastosowań. Są one wytwarzane według tych samych standardów jeśli chodzi o jakość i precyzję wykonania co produkty OE.