Dział Diesel

W tym miejscu znajdą Państwo rożne ciekawe informacje ,artykuły o naszych dostawcach aby dowiedzieć się więcej kliknij na logo. 

Jeżeli poszukują Państwo specyficznych informacji prosimy o kontakt telefoniczny, a my chętnie Państwu pomożemy.

Wiele nowoczesnych pojazdów z silnikami benzynowymi jest wyposażonych we wtryskiwacze bezpośredniego wtrysku benzyny (GDI). Ta technologia wtryskiwaczy została po raz pierwszy wprowadzona przez Mitsubishi w 1997 roku a następnie trafiła do produkcji masowej na początku XI wieku dzięki VW i Audi. Inni producenci (Ford, Renault, Peugeot, etc.) szybko przeszli na technologię GDI i przewiduje się, że wtryskiwacze, które spełniają normę emisji spalin Euro 5, będą odnotowywały gwałtowny wzrost w następnych latach. 

Ze względu na konstrukcję wtryskiwaczy GDI nie mogą być one testowane na tradycyjnych urządzeniach testowych takich jak ASNU Classic bez dodatkowej skrzynki aktualizacyjnej. Skrzynka łącznikowa ASNU GDI została zaprojektowana, aby sterować wtryskiwaczami GDI i symulować elektronicznie ich działanie przy odpowiednim napięciu i natężeniu, tak jak w prawdziwym silniku. 

Właściwe działanie elektroniczne jest bardzo ważne podczas sprawdzania odpowiedzi wtryskiwacza na zmiany w mS & RPM. Także bardzo ważne jest sprawdzanie dystrybucji paliwa wtryskiwacza oraz atomizacji na właściwą pracę silnika, zużycie paliwa i emisję spalin. 

Skrzynka aktualizacyjna daje możliwości przeprowadzania wszystkich takich testów na wtryskiwaczach GDI i została tak zaprojektowana, aby była kompatybilna nie tylko z teraźniejszymi i poprzednimi wersjami ASNU Classic & ASNU Junior, ale także z innymi testerami wtryskiwaczy benzynowych, które występują na rynku. 

Stąd też, jeśli już posiadasz konkurencyjny produkt, warto zwrócić uwagę na skrzynkę aktualizacyjną ASNU GDI, gdyż z pewnością zwiększy ona Twoje możliwości, jeśli chodzi o wtryskiwacze benzynowe.  

ASNU Junior jest urządzeniem podstawowym, oferującym oszczędne rozwiązania z ograniczoną możliwością testowania w porównaniu z ASNU Classic. 

Głównymi różnicami jest to, że ASNU Junior nie posiada wbudowanego zbiornika ultradźwiękowego (chociaż istnieje opcja jego zakupu, jako oddzielne stanowisko) i pozwala na serwisowanie 6 wtryskiwaczy (w porównaniu do 8 przy ASNU Classic) naraz.

ASNU Junior jest głównie skierowany do warsztatów specjalizujących się w motocyklach i zastosowaniach używanych w przemyśle morskim.     

Delphi dostarcza szeroką ofertę wyposażenia testowego, które umożliwia naprawę wszystkich pomp i wtryskiwaczy.

Delphi wraz ze swoim partnerem od wyposażenia testowego – Hartridge – Delphi posiada pełną ofertę zestawów testowych zaprojektowanych do pracy na stołach probierczych Hartridge. Te zestawy pokrywają wszystkie zastosowania aż do najnowszych systemów diesla takich jak Common Rail i EUI.

Delphi dostarcza także płyn kalibracyjny, olej o standardzie OE do użytku z wyposażeniem testowym diesla.

Broszura wyposażenia testowego Delphi (DDCX117) wyszczególnia całe najnowsze wyposażenie i narzędzia serwisowe do naprawy odpowiednich części, od wczesnych pomp rzędowych i pomp DPA aż po pompy DP210 i systemy Common Rail.

 

Tester wtryskiwaczy ASNU Classic (ASNU01) jest produktem, który jest liderem na rynku testerów.

Daje użytkownikowi pełne możliwości wykorzystania na szerokiej gamie produktów i charakteryzuje się takimi

głównymi cechami jak: 

- Zdolność do testowania & serwisowania do 8 wtryskiwaczy za jednym

razem.

- Rzędowe rurki przepływowe dla łatwych porównań dostaw paliwa.

- Szeroka gama testów dynamicznych i statycznych.

- Wbudowany system czyszczenia ultradźwiękowego. 

ASNU Classic jest najlepszym wyborem dla wszystkich warsztatów zainteresowanych osiąganiem zysków z testowania wtryskiwaczy benzynowych.

Program ASNU 

Urządzenie daje możliwość przeprowadzania szybkich, prostych, pełnych testów i serwisu na pełnej gamie wtryskiwaczy benzynowych. Za pomocą wyposażenia ASNU mechanik jest w stanie:

- Przeprowadzić wstępny test diagnostyczny wadliwych wtryskiwaczy

 

- Wyczyścić ultradźwiękami cały wtryskiwacz

 

- Wymienić pierścienie uszczelniające, zatyczki ochronne i koszyki filtra

- Przeprowadzić ponowny test, aby się upewnić że wszystkie wtryskiwacze działają identycznie tak jak

zostały ustawione. 

Program został zaprojektowany mając na uwadze użytkownika, każdy krok logicznie prowadzi do następnego bez niepotrzebnych komplikacji. Wyposażenia jest tak łatwe w użytkowaniu, że wiele techników będzie w stanie go obsługiwać już po obejrzeniu DVD szkoleniowego i spędzeniu kilku godzin na poznawaniu urządzenia. Oczywiście, inżynierowie Delphi zawsze oferują wsparcie techniczne i szkolenie w razie potrzeby. Diagnostyka wtryskiwaczy na ASNU w sposób przejrzysty określa przecieki, mierzy rozprowadzanie paliwa, atomizację, dynamiczną obsługę elektroniczną, dostawy paliwa i stopienie przepływu. Te testy są przeprowadzane przy różnych ustawieniach czasowych (milisekundy) i różnych obrotach, dając pełną analizę osiągów wtryskiwacza. Wyposażenie ASNU testuje wtryskiwacze benzynowe każdej technologii montowanych przez najważniejszych producentów pojazdów. Wśród typów wtryskiwaczy obsługiwanych przez urządzenie ASNU są: K-Jetronic, Top-Feed, Side-Feed, Mono-Point i GDI. 

ASNU jest przeznaczone do testowania wszystkich wtryskiwaczy motoryzacyjnych, motocyklowych i wykorzystywanych w przemyśle morskim.

 

 

Delphi dostarcza szeroką ofertę wyposażenia testowego, które umożliwia naprawę wszystkich pomp i wtryskiwaczy.  

Delphi wraz ze swoim partnerem od wyposażenia testowego – Hartridge – Delphi posiada pełną ofertę zestawów testowych zaprojektowanych do pracy na stołach probierczych Hartridge. Te zestawy pokrywają wszystkie zastosowania aż do najnowszych systemów diesla takich jak Common Rail i EUI.

Delphi dostarcza także płyn kalibracyjny, olej o standardzie OE do użytku z wyposażeniem testowym diesla.

Broszura wyposażenia testowego Delphi (DDCX117) wyszczególnia całe najnowsze wyposażenie i narzędzia serwisowe do naprawy odpowiednich części, od wczesnych pomp rzędowych i pomp DPA aż po pompy DP210 i systemy Common Rail.

Więcej artykułów…
Płyn Kalibracyjny Diesla