• • FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

1. Konto użytkownika

  • Jak zarejestrować się w sklepie internetowym? 
Aby dokonać rejestracji w sklepie internetowym należy kliknąć górny pasek w miejscu gdzie widnieje napis "Strefa klienta"  Po rozwinięciu panelu po prawej stronie należy kliknąć przycisk "Zarejestruj się". Następnie na karcie rejestracji nowego klienta należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku "REJESTRACJA", w ciągu 24h użytkownik zostanie zaktywowany . Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca rejestrację w naszym sklepie. Na dzień dzisiejszy nie korzystamy z linków aktywacyjnych.
  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasłą nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z promocji i rabatów związanych z programem Lojalnościowym.
  • W jaki sposób kupić coś bez rejestracji w sklepie?
Po dodaniu do koszyka wszystkich produktów które chcemy kupić przechodzimy do koszyka klikając ikonę koszyka z napisem obok: "Twój Koszyk". Następnie wybieramy rodzaj płatności i rodzaj wysyłki, możemy także wpisać uwagi do zamówienia. Po niżej wybieramy jedną z trzech opcji "Zakupy bez rejestracji", "Rejestracja", "Mam już konto". Jeżeli jednak chcemy przy okazji się zarejestrować zaznaczamy "Rejestracja", jeżeli jednak nie chcemy się rejestrować, zaznaczamy "Zakupy bez rejestracji". Po potwierdzeniu, iż zapoznaliśmy się z regulaminem klikamy poniżej przycisk "Zamów i zapłać". Na kolejnej stronie wyświelti się podsumowanie zakupów ze szczegółami całego zamówienia.
  • Zapomniałem hasła, co robić?
W przypadku gdy zapomnimy hasła, należy kliknąć w napis "Strefa klienta" po otwarciu panelu należy następnie kliknąć w "Zaloguj się", po prawej stronie logowania będzie czerwony napis "Zapomniane hasło", w następnym panelu wystarczy podać E-mail oraz nowe hasło, które chcemy używać. Na podany mail zostanie wysłany link aktywacyjny hasła.
  • Czy mogę dokonać zmian lub uzupełnienia danych, które podałem w procesie rejestracji? 
Można dokonywać zmian swoich danych, wystarczy po zalogowaniu przejść do zakładki "Edycja danych" w panelu "MOJE KONTO".

2. Zamówienia

  • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować sklep drogą e-mailową, dane znajdują się w zakładce "Kontakt". Wysłanie "niechcianego" zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. W przypadku płatności przelewem paczka wysyłana jest wybraną przez klienta firmą przewoźniczą jeszcze tego samego dnia, w którym został zaksięgowany przelew na koncie. Natomiast w przypadku płatności "za pobraniem" paczka wysyłana jest od razu, zazwyczaj jest to 1 dzień roboczy.
  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie lub wysłać zapytanie odnośnie modyfikacji zamówienia na nasz adres mailowy e-sklep@jrmotors.pl
  • Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Jeżeli tylko osoba realizująca zamówienie zostanie poinformowana do momentu zapakowania pierwszego zamówienia. Jeżeli natomiast taka informacja dotrze do nas gdy paczki będą już gotowe, lub wysłane - w takim wypadku będzie trzeba zapłacić za 2 przesyłki. Z reguły nie utrudniamy i staramy się robić tak żeby zamawiający był zadowolony.
  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych i zalogowanych. Ponadto każdy klient otrzymuje wiadomość e-mail generowaną automatycznie informującą o aktualnym statusie:

  1. Przyęto zamówienie,
  2. W trakcie realizacji,
  3. W trakcie realizacji 14 dni - w przypadku gdy dany towar musimy sprowadzić z Wielkiej Brytanii,
  4. Produkt wysłany,
  5. Zamówinie gotowe do obioru,
  6. Zamówienie anulowane

3. Wysyłka i dostawa

  • Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?
Tak, podczas wypełniania danych w zamówieniu proszę zaznaczyć odbiór osobisty i jeden z dwóch oddziałów, w którym jest możliwość odbioru osobistego.
  • Jakie są koszty dostawy paczki?
Wszytkie ceny przesyłek są widoczne podczas składania zamówienia.
  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, ale takie zamówienia są składane "manualnie" w formie pisemnej na naszego maila czyli e-sklep@jrmotors.pl
  • Dlaczego mogę wybrać tylko jeden rodzaj wysyłki? 
Towar prawdopodobnie posiada wymiary niestandardowe/gabarytowe, które wykluczają inne formy wysyłki oprócz podanych przy składaniu zamówienia.

4. Płatności

  • W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?

Istnieją cztery możliwości zapłaty za zakupy:

  1. Przelew na konto bankowe sklepu. Numer konta oraz wszelkie niezbędne dane prezentowane są w potwierdzeniu zakupu,
  2. Płatność przy pomocy zintegrowanej bramki płatniczej Sky-pay,
  3. Płatność przy odbiorze osobistym. Klient zamawia towar w sklepie po czym odbiera go w punkcie,
  4. Płatność przy odbiorze towaru u kuriera tzw. "za pobraniem"

5. Wymiany i zwroty 

  • Czy mogę oddać zakupiony towar?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podawania przyczynym co zostało opisane w paragrafie 6 naszego regulaminu
  • Czy mogę wymienić przedmiot na inny, w innej cenie bez rozliczenia pieniężnego?
Nie. Bez rozliczenia można wymieniać tylko przedmioty w tej samej cenie. Istnieje natomiast możliwość wymiany przedmiotu tańszego na droższy z dopłatą.
  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Do 30 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej i przyznania zwrotu.
  • W jaki sposób są zwracane pieniędze za odesłanie rzeczy?
Tylko i wyłącznie przelewem na konto.


6. Reklamacje 


  • Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. 

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie przedmiotu na adres sprzedawcy (ul. T. Wendy 15 81-351 Gdynia). Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania go z razem towarem. Klient zalogowany ma możliwość wypełnienia elektronicznego formularza dostępnego przy nazwie zamówionego artykułu w karcie "moje zamówienia". Wystarczy kliknąć czerwony napis "Reklamacja", opisać krótko usterkę i kliknąć "zapisz".

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni o dnia jej wpłynięcia, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli upływ terminu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin ten przesuwa się do najbliższego dnia roboczego.

Jeżeli natomiast uszkodzenie powstało w wyniku nieprawidłowego transportu należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody i skontaktować się z nami.


7. Produkty 

  • Nie mam pewności czy wybrana przeze mnie część będzie pasowała do mojego samochodu. Jak się dowiedzieć więcej?
Można zapytać o przedmiot online klikając w czerwony przycisk "ZAPYTAJ O PRODUKT" obok zdjęcia produktu, lub telefonicznie dzwoniąc pod numer tel: +48 697 993 360. Jeżeli będziemy dysponować większą liczbą informacji o produkcie niż widnieje na stronie sklepu w opisie, na pewno je udostępnimy klientowi. 
  • Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronach sklepu są produktami dostępnymi? 
Nie, nie wszystkie produkty są dostępne. Przy przedmiotach dostępnych w naszych magazynach zawsze jest informacja (poniżej ceny), że produkt jest dostępny oraz przybliżona ilość w magazynie.

Jest możliwość zamówienia produktu, który jest niedostępny, czas realizacji będzie wynosił od 14 dni do 30. Będziemy na bieżąco informować na jakim etapie realizacji jest zamówienie.